מה לעזאזל עשיתם בפגרה / עמית פרוסנר

והנה בשעה טובה הגענו למחזור הראשון, ואפילו חטפנו מווסט ברומיץ'. ושיחקנו גרוע. וכמו שהעירו כמה חברים בבלוג המקביל של ליברפול, השופט לא ממש עזר לנו בהחלטות שלו. ולרוג'רס מגיעה לדעתי לפחות עונה שלמה לפני שבכלל אפשר יהיה לדון בעבודה שלו.

הכל נכון, אבל כל מי שראה את ליברפול בעונה שעברה, ראה שלקבוצה אין מגן שמאלי מחליף. האוהדים ראו, הפרשנים ראו וההנהלה ראתה.

ומגיע המשחק הראשון, אנריקה פצוע וכן, נכון, ג'ונסון האיום והנורא מוסט לעמדה הלא טבעית שלו כאלתור מחוסר ברירה. זו שערורייה. זה פתרון למחזור 20 כשהליגה בעיצומה ושני המגינים נפצעים וצריך לאלתר, לא למחזור הראשון.

אם היינו מדברים על הכדורגל הישראלי, וניסן יחזקאל היה מביא שחקן חיזוק ונותן לו לשחק אחרי שני אימונים, היינו כולנו טוענים ובצדק ש"זו שכונה". למה לעזאזל ג'ו אלן פותח אחרי שני אימונים? אני מבין שאם אתה מביא כוכב על ברמה של רונאלדו או מסי, אפשר להבין. אבל ג'ו אלן? וככה זה גם נראה. לתת לשחקן שבקושי התאמן ובטח ובטח לא עשה הכנה כמו שצריך לעונה זה יותר מתאים לליגה השישית באירופה, לא לקבוצה השמינית בפרמייר.

הגיע רוג'רס, שינה פילוסופיה וסגנון, והכריז שעוברים לשחק מסירות קצרות. אין שום בעייה. אז בתוך הפילוסופיה החדשה הזו הוא לקח את השחקן הכי גרוע בעונה שעברה באנגליה,והזיז אותו לצד השני במגרש למקום לא טבעי, ולא תאמינו, גם דאונינג היה איום ונורא, אם כי במקרה שלו זה די רגיל.

זה משחק מסירות? זה חיתוכי מקום? לא פלא שאנחנו כבר עכשיו לא הקבוצה הטובה בליברפול.

אבל הבזיון הגדול ביותר, וכאן יש לרוג'רס אשמה מלאה, הוא הרעיון הגאוני, שכזכור נוסה בהצלחה בעונה שעברה כמה פעמים, להוציא בפיגור של שני שערים ועשרה שחקנים את הקשר האחורי היחיד, ולהכניס שחקן התקפי.לארסנל לקח חצי עונה להתאושש מהחילוף הגאוני ההוא של וונגר. מה בדיוק עבר לרוג'רס בראש? האם הסיכוי הקלוש שבו שחקן פצוע יצליח להביא נקודה, שווה את הסיכון לחטוף שישייה ולחטוף מכה מוראלית כל כך קשה כבר בפתיחה?

אבל לא לדאוג, היופי בכדורגל שיש תמיד משחק נוסף, והנה כבר מגיעה אלינו הסיטי.  אין ברירה. חייבים לפרק אותם ללא רחמים.

*


***


65 תגובות ל - “מה לעזאזל עשיתם בפגרה / עמית פרוסנר”

  1. dtnsgl 23/08/2012 ב - 12:09 #

    א. אני לא חושב שג'ונסון כזה נורא, גם לא בשמאל. בטח שהוא לא היה רע במשחק בשבת.
    ב. אני מסכים מאוד לגבי ג'ו אלן, למרות שהוא היה אחד השחקנים היותר סבירים שלנו בשבת.
    ג. בחצי הראשון של העונה שעברה הגנתי על דאונינג. הוא שיחק לא רע והיה בעיקר חסר מזל. מאז עברו הרבה מים במרסי והוא הופך לבדיחה. במהלך המשחק בשבת אמרתי לפחות שלוש פעמים שהוא אבד כדור בדיוק כמו שאני מאבד בפיפא, וזאת לא מחמאה – לעשות שינוי כיוון של הריצה ישר לתוך הגוף של המגן.
    ד. היום הארטס. אחלה אפשרות להתאושש לקראת ראשון.
    YNWA

    • ניק 24/08/2012 ב - 7:22 #

      גונסון זה האייל משומר של אנגליה… קבוצות גדולות, נבחרת והעולם שותק..

  2. Angus The Red 23/08/2012 ב - 12:34 #

    אתה ממש מגזים ומטעה עם הפוסט הזה. אמנם הפסדנו 3-0 אבל התוצאה לא שיקפה בכלל, ליברפול הייתה עם אחזקת כדור גבוה משמעותית מווסט ברום עד השער המטורף של גרה ששינה את המומנטום במשחק…

    ג'ו אלן היה בסדר גמור והשתלב במשחק המסירות ותרם לשליטה של ליברפול במרכז השדה (עד ההרחקה כמובן) והראה שהוא ולוקאס יכולים לשתף פעולה ולהוות אולי את אחת מחוליות הקישור החזקות ביותר בפרמייר ליג (כמובן עד שלוקאס יחזור לכושר מלא)

    דאונינג חסר ביטחון ולא מתאים לליברפול זה נכון ניתן היה לראות זאת אחרי שג'רארד התעצבן עליו אחרי מסירה לנבדל, אחרי הרגע הזה הוא לא חזר למשחק…

    בכל מקרה העונה רק התחילה ואני חושב שליברפול בצורה הדרגתית ובטוחה תתקדם לעבר מקום בליגת האלופות לעונה הבאה…

    • ליברפוליסט 23/08/2012 ב - 12:51 #

      אחזקת כדור? אפילו בעונה הקודמת ליברפול לא נראתה כל כך גרוע. אבל כמו ב-20 שנה האחרונות חייבים להיות אופטימיים. אין מה לחכות לעונה הבאה. כמו שזה נראה אפשר להיות בצמרת ולמעלה. אפילו שמתי כמה מאות ש"ח ביחס של 1 ל-18 שליברפול תקח אליפות. אין לי בכלל ספק שליברפול תוצאי תוצאות טובות מול סיטי יונייטד וצלסי. אבל כל עונה אותו סרט – נותנים נקודות לקבוצות תחתית או מרכז טבלה. אני מתחיל לחשוב שנמני=גרארד. גרארד אחלה בחור בניגוד לנמני אבל אולי הוא מפריע יותר משתורם.

      • Angus The Red 23/08/2012 ב - 13:41 #

        אני מסכים איתך שהתרומה של ג'רארד מזערית בהשוואה לעבר ורואים אותו או במשחקים גדולים או נותן איזה הופעה הירואית מול קבוצה במסגרת כזו או אחרת (כמו נאפולי ב3-1) והוא צריך בהדרגה לקבל פחות ופחות דקות ולהתחיל לשלב את ג'ונג'ו שלבי…

        בכל מקרה אני לא חושב שיש סיבה לפאניקה, אמנם הלוח משחקים מאוד קשה העונה ולא יהיה קל לברנדן רוג'רס להשיג נקודות בחמשת המחזורים הראשונים למרות שהמשחקים באנפילד…

        בכל מקרה יש רוח חדשה במועדון, וצריך לתת לברנדן רוג'רס את השקט כדי שהוא יוכל להוציא משהו מהעונה הזאת…

      • dtnsgl 23/08/2012 ב - 16:59 #

        וואו, להשוות את ג'רארד לנמני. אבוי.
        בעוונותי, הייתי מנוי למכבי ב-2001/2 והלכתי ללא מעט משחקים בעונה שאחרי. במשך השנתיים האלה נמני הפך לסוג של שחקן שנוא עלי. הוא היה שתלטן, חי בספירה משלו, חסר כבוד לעבדים, סליחה – חברים לקבוצה ואגואיסט בכל פרמטר על המגרש. לא סתם קלינגר פיטר אותו. לצורך העניין, מי יעז ללבוש מספר 8 במכבי היום?
        ג'רארד הוא ההפך הגמור בליברפול. הוא הרבה יותר שקט, הרבה יותר מכוון ועוזר לצעירים.

        • ליברפוליסט 23/08/2012 ב - 23:09 #

          השנה גם ליברפול וגם מכבי…. נתפלל נתפלל

    • amitpros 23/08/2012 ב - 15:44 #

      אנגוס
      אם סוארז היה מבקיע איזה מצב או שניים בפתיחה,אולי היינו מדברים עכשיו על מקום ראשון שבוע הבא.
      אבל ברבע השעה האחרונה היינו צריכים לקבל עוד ארבעה שערים.
      הלוואי וזה לא היה נכון,אבל זו האמת.

      אין מה לעשות,נצטרך להכות בחוזקה את הסיטי….

      • Angus The Red 23/08/2012 ב - 19:28 #

        מסכים איתך, יש לסוארז סיומת נוראית (או שזה חוסר מזל?) והוא היה צריך להכניס לפחות באחד מהמצבים שהיו לו בשבת, מה שמעניין זה שבנבחרת הוא כובש בצרורות אז למה בליברפול זה לא עובד??

        ואני לא מודאג כי באנפילד אין שום קבוצה בעולם שתהיה פייבוריטית מולנו אפילו במצב הנוכחי…

  3. ilan 23/08/2012 ב - 12:45 #

    מודה שלא ראיתי את המשחק.
    לא נראה לי רציני לתקוף החלטות של מאמן על המשחק הראשון.

    *ההחלטות של ונגר היו שוות מקום 3 בסוף העונה.

    • עמית 23/08/2012 ב - 13:04 #

      אהבתי מאד את ההערה על ונגר.

  4. יריב ס. 23/08/2012 ב - 12:53 #

    יש כאן הרבה הוצאת קיטור וחוסר פרופורציות. גם אני ראיתי את המשחק ודי נכנסתי לדיכאון, אך בוא נתייחס לעובדות לגבי הפגרה:
    1. מאמן חדש עם דרך.
    2. הכנת העונה ללא השחקנים שהיו ביורו והצטרפו באמצע הטיול לארה"ב: ריינה, ג'רארד, ג'ונסון, אגר, הנדרסון, קארול ונוספים.
    3. השחקנים שהצטרפו לפני שבוע בגלל האוליפיאדה: סוארז, קואטס ואלן.
    4. בעלים שכבר לא מוכנים לקנות לוקשים בכסף רב.
    כלומר, קבוצה עם מאמן חדש ושיטה חדשה שלא התכוננה יחד לעונה.
    קצת סבלנות וחיוך :-) לא יזיקו…

  5. פנדלוביץ' 23/08/2012 ב - 13:18 #

    יאללה – היסטריה !

  6. יואב 23/08/2012 ב - 13:25 #

    שחקנים חותמים ומשחקים יום אחרי-כל הזמן. זה כדורגל לא מדע טילים. לא רואה בעיה מהותית עם זה.

  7. אריאל גרייזס 23/08/2012 ב - 13:45 #

    גם מנצ'סטר יונייטד הפסידה במשחק הפתיחה. אין שום טעם בפאניקה, הקבוצה תבחן לאורך זמן

  8. אליאור 23/08/2012 ב - 13:48 #

    ליברפול היא גם העונה, כנראה ולצערי, לא יותר מזיכרון עמום וקבוצה פשוט עלובה ומעליבה. אחד המועדונים הכי גדולים בעולם, פשוט מבזה את עצמו עונה אחרי עונה עם בחירות תמוהות ביותר של שחקנים, עם חילופי מאמנים תכופים מדי ובעיקר עם אנשים לא ראויים. לא ראויים לשם של המועדון, לא ראויים לסמל, ולא ראויים לקופ.
    גם עונת שיא של ג'רארד וטורס לא מחפה על הכישלון המתמשך והנוראי הזה שנקרא LFC, ושלצערי לא נראה לו פתרון באופק. קשה מאוד להגיד אפילו שליברפול תוכל להתמודד על האליפות בחמש השנים הקרובות. זה פשוט נורא.

  9. משה 23/08/2012 ב - 13:52 #

    כל העיתונות האנגלית הייתה מלאה בכתבות "האם פרגוסון טעה כשלא הרכיב את ואן-פרסי נגד אברטון ?". מאחר וואן-פרסי הגיע למנצ'סטר שתי דקות וחצי לפני שג'ו אלן הגיע לליברפול ההערה בגין השיתוף שלו לא נראית לי לעניין וזה בלי להתייחס לעובדה שהוא היה שחקן השדה הכי טוב שלנו.

    • יואב 23/08/2012 ב - 14:05 #

      זה פשוט קורה כל הזמן. לא ביג דיל.
      תיאום? מגיע עם הזמן ובתנועה. ובנתיים-משחקים כדורגל!

    • amitpros 23/08/2012 ב - 15:43 #

      משה,אבל זה מה שאני אומר
      שאתה מביא את אחד החלוצים הכי טובים בעולם,אפשר להעלות אותו ישר.
      שאתה מביא ילד שאף לא פעם לא שיחק ברמת ציפיות ולחץ כאלה,זה משהו שונה לגמרי.

      • משה 23/08/2012 ב - 16:31 #

        הנבואה ניתנה לשוטים ואני אהיה השוטה התורן :
        ג'ו אלן יהיה הצלחה גדולה יותר בליברפול מואן-פרסי במנצ'סטר(ואני מתכוון לתרומה ולא לזכיה בתארים, שיונייטד הייתה זוכה בהם גם בלעדיו) לכן זה קביל באותה מידה בעיני.

      • באבא ימים 23/08/2012 ב - 17:21 #

        זה כבר לא הגיוני. אם הטענה היא על חוסר זמן לתיאום עם שחקני הקבוצה שלך, אין הבדל בין ואן פרסי לבין אלן. אם הטענה היא לגבי רמת השחקן, אז בואו נזכור שאלן שיחק ב – 36 משחקי ליגה בעונה שעברה, והיה טוב במרביתם. אז משחק נגד ווסט ברומיץ' אמור להיות כל כך גדול עליו? מה מיוחד ברמת הלחץ של המשחק הזה לשחקן שכבר שיחק נגד יונייטד, סיטי, צלסי וארסנל?

  10. mcmanaman 23/08/2012 ב - 14:30 #

    כבר? עברנו רק משחק אחד וכבר נשורת גרעינית? אוהדי ליברפול פשוט צריכים להבין שהקבוצה לא מספיק איכותית ויציבה וששום מאמן לא יכול לעשות כזה שינוי מנטלי בקבוצה בכל כך מעט זמן. אפילו למוריניו עם כל תקציבי הענק שיש לו לוקח יותר מעונה כדי לעשות שינוי.
    במצב אליו הקבוצה הגיע בשנים האחרונות הפסד של 3-0 לכל קבוצה בפרמייר ליג הוא הגיוני.
    אולי נראה שינוי עוד שנה-שנתיים וגם זה רק אם רוג'רס הוא באמת גאון הכדורגל שכולם טוענים שהוא.

  11. david 23/08/2012 ב - 15:16 #

    כמה הערות מנקודת מבט שלי..(אני מאמין שהרוב מסכים איתי)

    1.מאמן לא מביא אליפות אלה השחקנים…אם הסגל הזה צריך לקוות למקום 8.

    2.להניע כדור לרוחב כל קבוצה יכולה זה מלמדים בבית ספר לכדורגל מגן לבלם בלם למגן,אז זה שהחזקנו בכדור יותר לא אומר כלום.

    3.הכסף שהוצאנו על רכש חלש (חלש זאת מחמאה) הוא אסטרונומי,אז מה עשה המאמן החדש??? קנה את ג'ו אלן ב15 מיליון ואת בוריני ב11 מיליון…ממש מחיר מציאה.

    4.מה עם התפיקידים שבאמת צריך חיזוק:בלם לצד אגר,עוד שניי מגנים טובים,קשר אחורי בטון שלא מאבד כדורים אלא מחלץ אותם(מי שחושב שלוקאס קשר אחורי טוב לא מבין כדורגל),קשר בונה משחק (עם שם עולמי)…

    אז מה שנותר לנו בתור אוהדים זה רק לקוות,לא לחלום אלא לקוות,כי עם קבוצות הצמרת מתחזקות בשחקנים כמו הזאר,ואן פרסי וסנטי קאסורלה אז נותר לנו רק לקוות…

    אז שלא יעבדו עלינו עם רוח חדשה ורשתות אדומות,נשארנו אותה קבוצה בינונית עם מאמן בינוני ורכש בינוני.

  12. גורביץ' 23/08/2012 ב - 15:32 #

    להגיד את האמת – הרכש של שנה שעברה פשוט שרף את המועדון ל3-4 שנים הקרובות. לא רק שכולם פלופים בני פלופים (חוץ מסוארז), כל הכסף שנשפך שנה שעברה גרם לזה שאין ולא יהיה רכש משמעותי בכמה שנים הקרובות, אולי גניבה פה ושם.
    ולא בוריני זה לא נקרא רכש (היה גרוע נגד ווסט ברומיץ)
    וכן, אני עדיין לא מבין איך אנדי פאקינג קארול עלה 35 מיליון, וואן פרסי עלה 24.
    אולי כדאי שלברון ג'יימס יתחיל להתקשר אישית לשחקנים בשביל שיגיעו לליברפול..

  13. עמית 23/08/2012 ב - 15:38 #

    בקשר להערה שלך לגבי ג'ו אלן:
    מה תגיד על אדן הזרד? שחקן שלכל הדעות עוד לא ברמה של מסי ורונאלדו (למרות שאם תשאל לדעתי אני אגיד שהוא לא רחוק. למרות זאת משחק- ומחזיק את צ'לסי לפי 2 המשחקים הראשונים של העונה.

    • david 23/08/2012 ב - 15:43 #

      הלוואי שהיה לנו שחקן ברמה של אדן הזרד

    • dtnsgl 23/08/2012 ב - 17:01 #

      האזארד עבר הכנה לעונה באופן מלא עם צ'לסי.
      אלן התאמן בפעם הראשונה עם ליברפול ביום חמישי (חתם בשישי ומיד יצא למשחק של וולס).

      • amitpros 23/08/2012 ב - 17:05 #

        תודה DTNSGL
        ענית במקומי…

  14. בני תבורי 23/08/2012 ב - 15:59 #

    ורק לחשוב שקצת ריכוז של סוארז ברבע שעה ראשונה והפוסט היה אחר לגמרי.

    • D! בארץ הקודש 23/08/2012 ב - 17:50 #

      בני – אני חושב שאמרנו את זה גם שנה שעברה מספר פעמים – אני מתחיל לחשוש שהוא פשוט לא סקורר, למרות שהולנד ואורגואווי אומרות אחרת.

      • פנדלוביץ' 24/08/2012 ב - 6:08 #

        זה שסוארז לא סקורר היה ברור מהמשחק הראשון בו עלה כמחליף , עבר את השוער, וגלגל דרדלה לשער חשוף שהמגן היה אמור להרחיק בקלות ובמקום זה כבר גול עצמי.
        סוארז הוא מחולל מהומות שחלוץ מריח שערים סטייל פורלאן יפרח לידו. לא קארול.

        • בני תבורי 24/08/2012 ב - 7:29 #

          נכון. מקווה שעם בוריני זה ילך טוב יותר.

  15. MG 23/08/2012 ב - 16:10 #

    משום מה אף שיר שלהם מחוץ ל – seasons in the abyss לא הצליח להגיע לרמה (ויש לי כמה).
    לגבי ליברפול – אני לא יודע מה היו הציפיות בתחילת העונה (אני מצפה למקומות 6-8), אבל באמת שלא נפלו השמים ואני חושב שנימת הפוסט קצת דרמתית.

    • amitpros 23/08/2012 ב - 18:37 #

      MG
      זה חילול הקודש,מה שאתה אומר כאן…
      שמע שוב את
      REIGN IN BLOOD
      זה אלבום שלא נופל משום דבר של מטאליקה או מגדת',רק קצת יותר קיצוני ואגרסיבי…

      • MG 23/08/2012 ב - 20:14 #

        חייבים להפריד בין הלהקות.
        אמנם בראשון של מטאליקה יש נגיעות של טראש בתוך הספיד, אבל מהשני ואילך (וגם מגאדת') זה הבי וזה שונה מדי מהטראש של סלייר.
        אני עדיין מחזיק בדעתי.
        אם יש איזשהי להקת טראש שמצליחה לאתגר את האלבום הזה זו משוגע.
        אגב, לסלייר היה גם אלבום (אין לי באמת כח לרדת לאוטו לבדוק את שמו) שמשלב אלמנטים של הרד-קור (או גריינד-קור אני לא תמיד שם לב להבדלים) והוא ממש איום ונורא, אבל האגרסיות שלו הכי מתקרבות לאלה של משוגע.

        • mcmanaman 23/08/2012 ב - 22:22 #

          אם כל הכבוד לסלייר בתור אחת מ"ארבעת האמהות" היא מנגנת את אותו אלבום כבר 30 שנה אם שינויים מינוריים לכיוון יותר פרוגרסיבי ב"SEASONS…" אין להם ולא הייתה להם את התחכום המוזיקלי או המילולי של מטליקה, מגהדת' ואפילו אנתרקס

          • amitpros 24/08/2012 ב - 2:13 #

            האמת שאחרי SEASONS הם עברו לנגן פחות טראש ויותר סוג של הארד קור
            ובאמת מאז הם לא הוציאו שום דבר שמשתווה לחומר הישן….

  16. משה 23/08/2012 ב - 16:15 #

    ליברפול קבוצה פח שחושבת שהיא טובה

    די כבר ג'ונסון לא שחקן רציני זה פשוט עלוב

  17. מרסיסיידר 23/08/2012 ב - 16:22 #

    If you cant support us when we lose, dont support us when we win.
    פוסט מפגר. מתאים לאוהדת בן 12 של צ'לסי ולא לאוהדים של הקבוצה עם האוהדים הכי טובים בעולם.
    YNWA

    • ליברפוליסט 23/08/2012 ב - 23:13 #

      אתה כאן הלוזר..המנטליות של האוהדים בליברפול ב-20 שנה האחרונות השתנתה. זה כמו אוהדי הפועל ירושלים "החיוך ינצח" או משהו כזה לעומת הדורסנות של "אוהדי הצלחות" של מכבי ת"א.
      ליברפול של לפני 20 שנה הציבה מטרה אחת – תארים ונצחונות. כל הבולשיט המתיפיף שמסביב לא היה קיים. הפסד ל אהיה קיים בלקסיקון.

    • amitpros 24/08/2012 ב - 2:10 #

      תודה מרסיסיידר.
      אבל לא הבנתי
      אז אתה מסכים שלשים את דאונינג בימין היה צעד גרוע או לא?

    • רובי פאולר האמיתית 25/08/2012 ב - 6:50 #

      כל מילה בסלע!

  18. Abe 23/08/2012 ב - 16:23 #

    I recommend strongly to all hoops fan here to read doctor Less article on Shon Kemp in hoops.co.il!

  19. אריק 23/08/2012 ב - 16:23 #

    המילה אליפות מופיעה שלוש פעמים (עכשיו ארבע) בתגובות לבלוג על ליברפול. זאת הבעיה. צריך להתאים את הציפיות למציאות. לדעתי מקום ארבע דווקא ריאלי אבל תלוי יותר בכמה יסבכו AVB וארסן את החיים של עצמם. אם ליברפול תיצבור יותר נקודות מארסנל היא כנראה תחזור לליגת האלופות, כרגע הפיגור נקודה עם 27 מחזורים לסיום, נראה לי אפשרי. מקווה שאתבדה

    • אריק 23/08/2012 ב - 16:23 #

      37 כמובן

  20. רועי מונדר 23/08/2012 ב - 16:25 #

    בני תבורי
    הפוסט לא היה שונה במחזור העשירי.
    זאת כולה ווסט ברום,
    לא מנצ'סטר, נחצון על קבוצה כזאת חייב להיוץ. ההשפלה לא הכי מפתיעה. כ התרגלנו לצערי.
    ולגבי אם סוארז לא היה מחמיץ אז הכל היה שונה. אז זהו שסוארז כן מחמיץ הרבה עדיין חלוץ ענק, אבל ההחמצות הללו הן דבר אופיני לקבוצת תחתית או מרכז טבלה.

    אם בעלי הקבוצה לא יתנו כסף כי נפלו כאן, אני לא רוא איך הקבוצה תתאושש. כבר היו באנגליה מועדוני ענק שנעלמו להם.
    מועדונים שזכו ב 9 אליפויות או בתחילת המאה שעברה היו ממש הליברפול והמנצ'סטר של עכשיו ואז.
    המסקנה שיש לרבים שאנחנו עוד נחזור לי לא כל כך ברורה, במיוחד איך שמתנהל כל הכדורל העולמי.
    אלא רק אם יחליטו עקב קריסה כלכלית גדולה יותר שכנרא תגיע שיהיו הגבלות שכר קבוצתי או אישי.
    רק אז יהיה לנו סיכויי

  21. D! בארץ הקודש 23/08/2012 ב - 17:53 #

    האמת היא שהייתי שמח להגיב אבל מה עוד לא נכתב ומאיזה זוית, גם העונה וגם לכל אורך העונות האחרונות.
    אז אני חושב שמצד אחד אין מה לשפוט את הקבוצה והמאמן אחרי משחק אחד או על פי משחק אחד (וגם לא אחרי הארבעה הקרובים) ומצד שני כמה אפשר לחזור על אותן הטעויות שכבר נעשו בשלוש ארבע (חמש עשרה) שנה האחרונות?

  22. amitpros 23/08/2012 ב - 18:43 #

    אף אחד לא שופט,לא את המאמן,ולא את כושר השחקנים

    אבל איך יתכן שאפילו בליגת הנוער באיזור גינאה המשוונית,לכל קבוצה יש מגן שמאלי מחליף.
    מה ,ליברפול לא ידעה שהולכים להיות העונה 60 משחקים רשמיים+משחקי נבחרת?זה חדש למישהו?
    אם ,כמו ביונייטד,קורה מצב שיותר מחצי הגנה פצועה,אין מה לעשות,אתה לא תחזיק 15 מגינים בסגל.
    אבל אחד?בליגה האנגלית?

    ובלי קשר,אני מאמין-כמו כל אוהד פתי…..-שנגיע בסוף העונה לליגת האלופות.

  23. אסף 23/08/2012 ב - 19:01 #

    הבעיה של ליברפול היא לא כלכלית. עובדה שפכנו המון כסף על קארול, סוארז ועוד כמה אגדות דשא. קבוצה שמוציא 35 מיליון פאונד יוכלה להביא כל שחקן.

    אבל וזה אבל גדול שחקנים לא רוצים לבוא אלינו. שנה שעברה נתנו את קול לליל כדי שתהיה לנו עדיפות לאזהרד והוא בכלל לא ראה את ליברפול בתמונה.

    הבעיה היא מנטלית. אני לא מבין למה אחרי שפיטרו את בנטיז (בצדק) הביאו מאמן מקבוצה תחתית ואחר כך אחרי שפיטרו את דגליש התלבטו בין מאמן תחתית אחד למאמן תחתית אחר. אני לא אומר שהם לא מאמנים טובים. מה שמרטינז עושה בוויגאן זה נפלא. אבל ראבק זה משדר חולשה. זה משדר שאנחנו קבוצת תחתית בעצמנו.

    ליברפול שבויה במיתוס של עצמה. סיפור שנקלי הוא סיפור עצום ומדהים אבל הוא לא יחזור. למה? כי העולם השתנה. תתארו לכם שנפסיד 3-0 לסיטי בראשון ואחר כך לארסנל. 0 נקודות מתוך שלושה משחקים יביאו ללחץ אטומי על המאמן וכמעט בטוח לפיטורים.

    היו צריכים להביא מאמן על, לנקות את הסגל מכל השחקנים הבינוניים, לתת תקציב שמן למאמן ולרוץ קדימה.

    אחרי שראיתי את כל קבוצות התחתית כולן שיחקו טוב יותר מאיתנו. היחידה ששיחקה רע כמונו הייתה יונייטד.

  24. גיזמו בון 23/08/2012 ב - 19:23 #

    חייב לומר את האמת
    לליברפול לא הגיעו שחקנים שיכולים לשנות את מצב הקבוצה לעומת השנה שעברה
    בקיצור יש לצפות לעוד מאותו הדבר של השנה שעברה

  25. עוד אסף 23/08/2012 ב - 19:35 #

    וואו. כותב הטור, כמו גם 99 אחוז מהמגיבים כאן צריכים להירגע-ומהר. ברנדון רודג'רס הוא מאמן עם שיטת משחק ברורה וברור שלהכניס קבוצה לשיטה כזו לוקח זמן. גלן ג'ונסון הוא לא המגן הטוב בעולם אבל הוא בטח לא כזה שחקן איום ונורא ובתור אופציית גיבוי לצד השמאלי של ההגנה כשקלי משחק בימין הוא לא רע בכלל.
    אגב- מנצ'סטר יונייטד משחקת בלי מגן ימני אחד בסגל שלה. זתומרת, יש לה אחד, וקוראים לו רפאל, והוא שחקן גרוע בהרבה מגלן ג'ונסון. אז ואלנסיה פתח בעמדה הזו מול אברטון, וסמולינג או ג'ונס משחקים שם לפעמים. זה לא כזה נורא.
    כל אוהד נורמלי של ליברפול יודע שמקום רביעי בסוף העונה והעפלה למוקדמות הצ'מפיונס יהיה הישג יוצא מגדר הרגיל. המקומות הריאליים עבור ליברפול השנה הם 5-8, וזה משהו שכולם, כולל בהנהלה, יודעים. אף אחד לא יפטר את רודג'רס גם אם נפסיד לסיטי ולארסנל, ולא צריך להיכנס לפאניקה, ובטח שלא לכתוב טור הזוי על זה שאין מגן שמאלי מחליף- זה כאילו חיפשת בנרות משהו שיצדיק את ההפסד הזה כדי שתוכל להוציא את כל התסכולים שלך עליו ואז העולם ייראה לך שוב הגיוני.
    לגבי אלן אני מסכים שאולי הוא לא היה צריך לפתוח, אבל זה רק בגלל שאני רוצה לראות יותר קרדיט לג'ונג'ו, ולראות את ג'רארד משחק בעמדה קצת יותר אחורית, כמו שהוא שיחק בנבחרת אנגליה.

    בכל מקרה, זה קצת פאתטי להיות כה דרמטי אחרי משחק אחד. כאילו ישנת כל הקיץ ופתאום התעוררת, ראית הפסד ובא לך להוציא אגרסיות סתם. לא רציני, חבר

    • amitpros 23/08/2012 ב - 20:06 #

      כותב הטור,וגם 99 אחוז מהמגיבים כאן רגועים לחלוטין. אני מודה לך על ההבחנה הפסיכולוגית של כולנו,אבל אני אשתדל לענות לדברים שכתבת:
      גלן ג'ונסון.-נרצה או לא,הוא המגן הימני הפותח שלנו.תן לי עוד קבוצה בסדר הגודל של ליברפול ומעלה,שבה המגן הימני הוא האופצייה היחידה להחליף את המגן השמאלי.
      על ג'ו אלן,אנחנו מסכימים.
      ולשאר לא התייחסת
      ואתה מביא לי כדוגמא א תהיונייטד.יופי,שעשרת שחקני הסגל האחרים שלנו יהיו ברמה שלהם,נוכל גם אנחנו לעלות עם אייל משומר כמגן שמאלי,עד אז אנחנו צריכים שחקנים קצת יותר טובים.
      אגב,גם לברצלונה לא היה ממש תחליף לאבידל.אז מה
      ואם ג'רארד ישחק יותר מאחורה,תהיה לנו בעייה מקדימה,כי עד שאלן יכנס לעניינים,הוא הקשר היחיד שמסוגל לתת פס לגול,ושהוא מתופקד מאחורה הוא כמעט ולא עולה,וגם לא מאיים על השער.

      • עוד אסף 23/08/2012 ב - 21:21 #

        שמח שאתה רגוע. זה לא ניכר בדברים שכתבת.

        לגבי ג'ונסון- קיימת בעולם מצוקה לא קטנה של מגינים שמאליים. למען האמת, אפשר לספור את הבאמת משובחים שבהם שיש להם גם רגל שמאל טבעית על יד אחת. לאותה יונייטד שהזכרתי לא היה מחליף לאברה בשנים האחרנות, ורק 24 שעות לפני המשחק הראשון של העונה הנוכחית הם החתימו אחד. בארסה התבחבשה שנים עם כל מיני מגינים שהם בעצם קשרים כמו אדריאנו, ושיחקה גם עם פויול בעמדה הזו. ברגע שליברפול זיהתה מגן שמאלי סביר שיכול להגיע היא ישר קנתה אותו, וגם פאביו אורליו עזב לא הרבה לפני חלון ההעברות. בקיצור, עם מה שיש בשוק, כאשר המגן השמאלי השני הכי טוב שיש לך בסגל הוא המגן הימני, ולעמדת המגן הימני יש לך כמה אלטרנטיבות לא רעות יחסית- אז וואלה, הגיוני שהמגן הימני שלך יהיה המגן השמאלי המחליף. אידיאלי זה לא, אבל גם להביא מגן שמאלי מחליף ברמה נמוכה זה לא אידיאלי, אז זה מה יש. ואתה גם אומר שברגע שיש לך שחקני הרכב ברמה של יונייטד אתה יכול לפתוח גם עם משומר (שהוא אגב מגן ימני)- אז יכול להיות שעובדים על חיזוק במקומות שיש מה להביא בהם?

        לגבי הדברים שלא התייחסתי אליהם- דאונינג זוועה, איום ונורא, אני מעדיף לפתוח עם אטב כביסה במקומו. ונראה שגם שני אנשים שחושבים אחרת כמונו יכולים להסכים על הנתון הזה. בקשר להכנסה של החלוץ בסוף- זה הימור, ומתוקף היותו הימור יש סיכוי גבוה שהוא לא ישתלם. אז הפעם לא השתלם, אין מה לעשות. אני בעד אומץ כזה של מאמן, גם אם לפעמים הוא נראה לא מחושב.

        בקשר להזזה של ג'רארד- בגילו ועם כל הפציעות שעבר, הוא צריך להתמקם בתפקיד יותר סולידי. אני הייתי מריץ את ג'ונג'ו או אפילו את הנדרסון לתפקיד הקדמי. עדיף לנו אותו כתומך מאחור ומארגן משחק מאשר כשחקן קדמי שמשחק בחצי מהאגרסיביות שהוא היה קודם.

  26. מתן 23/08/2012 ב - 20:19 #

    אתם מדברים המון שטויות , במיוחד כותב הטור.
    הפכתם את המצב לפי 8 גרוע ממה שהוא , תירגעו כבר אנחנו לא נרד ליגה.

    מההתחלה רוג'רס הנמיך ציפיות – הוא אמר שהם יעשו הכל בשביל טופ 4 אבל הסיכויים לעשות את זה בעונה הקרובה לא גבוהים.

    אני ממש לא מתרגש , אני לא לוקח את העונה הזאת ברצינות כזאת כי זו עונה פיננסית , עונה מתקנת.

    לרוג'רס יש שיטת משחק מאוד ברורה – אני מאוד שמח בשיטה מכיוון שזה הכדורגל שייחלתי כ"כ לראות בליברפול וכן , גם רואים אותו.

    עם שחקנים כמו שלנו קשה לבצע את משחק הפוזשן בצורה טובה , זה שיטה שדורשת שחקנים מוכשרים ויצירתיים , כרגע חסרים לנו הרבה כאלה , אבל כן , יש שיפור , יש דברים שרואים מהשחקנים , דברים שלא ראינו קודם , וגם הצעירים משתלבים יופי (סטרלינג למשל.).

    לא אהבתי את הביקורת על ההחלטה לפתוח עם ג'ו אלן , השחקן שהגיע שבוע לפני משחק כמה שנים טובות תחת רוג'רס , תחת השיטה שהוא מנסה להנחיל כאן וכמובן שהוא שולט בה ב – 100% , לא רואה סיבה לא לתת לו לפתוח כשהוא מכיר את השיטה טוב מכולם , ודרך אגב – הוא היה הכי טוב במשחק. (בליברפול)

    כמו שאמרתי , אני לא מתרגש מההפסד במיוחד שזה היה מגול מקרי שלא תלוי בנו , שאר המשחק לא מעניין אותי כי זה הצגה של פיל דאוד השופט.

    מהמשחק השני מול גומל ראינו קבוצה מצוינת , דיי אנמית אבל טובה.

    צריך להעיף כמובן את דאונינג מההרכב , ולהביא ווינגר חדש , דבר שאני בטוח במאת האחוזים שיקרה עוד בחלון הזה , ולקוות שזה ישפר לנו באמת את מאזן השערים.

    ג'ונסון היה לא רע , במיוחד התרומה ההתקפית שלו במחצית ה – 1.
    נקווה שסטרלינג ילקח ברצינות כי ספסל אין לנו כרגע והוא היחיד שיכול להיות באמת איכותי.

    נותר רק לקוות ששאהין באמת יגיע ושאסאידי ימשיך את הרושם המצוין מהליגה ההולנדית (שם הוא היה כוכב גדול) ולקוות לעונה טובה.

    התהליך הענק הזה יקח לפחות שנתיים – שלוש , אין מישהו שאני יותר סומך עליו מרוג'רס , הוא הראה לי פעם אחר פעם שהוא מבין עניין , אני איתו באותו ראש ואני תומך בו ב 100%.

  27. jk 23/08/2012 ב - 20:28 #

    לקח לי קצת זמן לעכל את התבוסה במחזור הפתיחה. 3-0 מוחץ, שנכנס עמוק ללב, מסובב סכין ומנפץ את כל התקוות כבר אחרי 90 דקות בתוך העונה. זה נכון שהשופט דפק אותנו חזק (יקח לי הרבה זמן לשכוח את תצוגת השיפוט המבחילה של פיל דוד), אבל בסופו של יום הקבוצה לא הגיעה מוכנה למשחק.
    הקבוצה עדיין לא מוכנה ואפילו רחוקה מאוד מכך. ההרכב הפותח לא מחובר וחסר כישרון, והשיטה של רוג'רס אולי מבטיחה רבות, אבל עדיין צריך לעבור דרך ארוכה עד יישומה באופן ראוי.
    מסקנה חשובה שעולה מצפייה במשחקי המחזור הראשון היא שאין משחקים קלים. לא לסיטי (שישחקו בבית נגד סאות'המפטון וגירדו 3-2), לא ליונייטד (שכרגע בפיגור 1-0 בדקה ה-72) לא לצ'לסי (שהתקשו מאוד נגד וויגאן) ולא לארסנל (שיצאו עם 0-0 מול סנדרלנד). הדבר הזה מנחם אך גם מדאיג. כל קבוצה ששואפת למשהו תצטרך להקיז דם. מדי פעם יהיו משחקים קלים, אבל לאף משחק אתה לא יכול להגיע בתחושה של הורדת רגל מהגז. הקבוצות יעוטו עליך וינסו לסחוט כל מה שהן יכולות. אף קבוצה לא תעשה הנחות לליברפול, ועד שהקבוצה תתחבר עוד יקח זמן. החודש הקרוב יכול להיגמר בצורה קטסטרופלית מבחינתנו.
    בסופו של יום החלק החשוב ביותר כרגע, וגם מה שנראה כהכי בר תיקון, היא ההתקפה. עד שתיפטר בעיית המגינים ההגנה לא תתייצב, ולכן כל שחקן שיכול לתת מסירה לגול או לשים גול בעצמו חייב לשחק.
    רחים סטרלינג חייב לקבל יותר דקות. כרגע הוא התקווה של המועדון, ושילוב מוצלח שלו יכול לפתוח חלון לשילוב של צעירים מוכשרים נוספים ממחלקת הנוער. זה מה שאפשר לעשות כרגע. התוצאות יתיישרו בסופו של דבר. החזקות ירוצו למעלה, החלשות יהיו למטה, ואנחנו נדשדש איפשהו באמצע. צריך להפיק מהעונה הזאת כמה שניתן, לשלב כמה שיותר שחקנים בעלי פוטנציאל, להתחיל לחשוב ברצינות על מחליפים לג'ונסון ולהטמיע את שיטת הלחץ והחזקת הכדור של רוג'רס.
    אני עדיין מאמין שפני הקבוצה קדימה ושבהמשכו של התהליך גם נתחיל לראות תוצאות. רק צריך לגלות סבלנות ולהבין שזה יקח עוד זמן.

    נ.ב.
    שכחתי עוד משהו קטן אבל חשוב שצריך לעשות – להיפטר מאנדי קארול.

  28. רוברט 23/08/2012 ב - 21:13 #

    כל שנה אותו סיפור די חלאס.מביאים זרים על הפנים
    מחתימים אנגלים שגמרו קריירה בקבוצה
    אחרת.אין אופי אין ווינרוית.יש רק קהל והיסטוריה מפוארת
    הגיע הזמן להגיד עם כל הצער שבדבר שאנחנו סתם עוד קבוצה
    באנגליה.כואב כואב אני אוהד של הקבוצה 22 שנים
    ואני כולה בן 34.אהבת חיי ליברפול של פעם.היום אתם מביישים את
    השחקנים הגדולים של פעם.ג'ררד אתה ביזיון איזה שחקן עלוב . אליפות לא טעמת סתם כסף מבוזבז.

  29. אסף THE KOP 23/08/2012 ב - 21:23 #

    איך שראיתי את דאוד ידעתי שטוב לא ייצא מזה.

    נכון, חטפנו גול ראשון שאין מה לעשות נגדו, אבל השופט הזה הרג את המשחק.

    שאלה למביני עניין – האם מותר לקבוצה בליגה האנגלית לבקש פסילה של שופט ? האם מותר לאוהד מישראל להגיש בקשה כזאת ?

  30. אסף THE KOP 23/08/2012 ב - 21:43 #

    אגב, המשחק מול הארטס משודר כעת ב- ESPN.

    ההרכב שלנו הוא די הימור.

  31. טל 12 23/08/2012 ב - 22:07 #

    אמנם זו רק בתחילת הדרך ולרוג'רס יש את הזמן לחבר את כולם,אין לחץ,אבל אני כבר לא אוהב את משחק ההגנה של הקבוצה (משחק הלחץ).

    בעונה שעברה משחק ההגנה של הקבוצה היה טוב.כל השחקן שהיה על המגרש לחץ טוב את שחקני היריב והחזקת הכדור היתה כמו שצריך.

    אני זוכר את התגבות כאן בדה באזר עוד לפני העונה הקודמת.הועלו כאן חששות ממשחק ההגנה של הקבוצה,אבל מסתבר שלא זו היתה הבעייה של הקבוצה בעונה שעברה.

    ההתקפה היתה חלשה מאד.

    כרגע לא ברור לי מה יהיה עם ההתקפה של הקבוצה.מה עם קארול? הוא כנראה בכלל לא מתאים לסגנון המשחק שרוג'רס רוצה להקנות לקבוצה ודאונינג? לא מספיק איכותי לדעתי.. בצד השני בוריני? אני מקווה שהוא מספיק טוב.לא יודע.

    יאללה עוד עונה

  32. רוני 24/08/2012 ב - 0:45 #

    גדלתי על ליברפול בשנות ה-80 עם איאן ראש, דלגליש, קיגן ושות'
    החל מאמצע שנות ה-90 ליברפול זה מועדון אפור ומיושן.
    ההבלחה בליגת האלופות הייתה פרפור גסיסה מקרי.
    בניגוד למה שנהוג לחשוב, גם בכדורגל צריך להתקדם ולהתעדכן.
    לאהוד את ליברפול היום, אלא אם כן אתה תושב העיר בהווה או בעבר, זה בזבוז של שנות כדורגל.
    תתקדמו הלאה יא לפלפים. אין שום דבר רומנטי בלאהוד את הקבוצה הרקובה הזאת.
    כמו הפועל יהוד, מכבי יפו, שמשון ת"א, הפועל כפ"ס ועוד (באר שבע, מכבי ת"א וכו'), מדובר בקבוצת עבר שלעולם לא תתאושש.
    חפשו קבוצות חדשות עם כדורגל מעניין ומודרני. להיות נאמן לקבוצה של עיר שמעולם לא גרת בה זה שיא הפאתטיות.

    • amitpros 24/08/2012 ב - 2:12 #

      רוני
      אנחנו מדברים על ליברפול קבוצת הכדורגל
      לא על ליברפול החומוסייה
      סתם שתדע

    • פנדלוביץ' 24/08/2012 ב - 6:03 #

      קיגן שיחק בליברפול בשנות ה 80?
      לאוהדי הצלחות אין זכרון כ"כ טוב…

  33. בני תבורי 24/08/2012 ב - 7:41 #

    הערה: כשיונייטד הצליחו אברה היה המגן השמאלי הטוב בעולם. כשהוא נהיה חור, הקישור וההתקפה עשו את העבודה. מה שאני רוצה לומר, ומקווה לא להכעיס, אילו סוארז היה מרוכז יותר ליד השער, לא היינו שמים לב שהמגן השמאלי הוא בעצם ימני ודוד היה צריך עוד כמה שריקות הזויות כדי לחבל.

  34. בני תבורי 24/08/2012 ב - 7:42 #

    וחוץ מזה, אחלה דיון על המטאל.

  35. יוסי מהאבטיחים 24/08/2012 ב - 12:00 #

    כשאוהד ליברפול אומר "נפרק אותם" זו זילות הביטוי (ששמור למוהר וליונייטד)

השאירו תגובה

מדיניות פרטיות